jeg fikk frysninger

Det tar meg kanskje et år – om ikke mer – mellom hver gang jeg er på kino. Faktisk litt synd, for det er jo så koselig! Men så er det sjelden at jeg føler filmer er verdt å se på kino og dropper det det som regel. Harry Potter og Twilight er typiske unntak – de må sees på kino. Og Justin Bieber sin film, som jeg så hele to ganger da den gikk på kino.

Men nå går jo Kongens nei på kino og på søndag dro jeg med noen venninner for å se den. Altså – fy fader for en film! Jeg elsker krigsfilmer og filmer basert på ekte, så en film med begge kombinert kan jo ikke bli dårlig. Den levde ikke bare opp til forventningene, den var bedre! Jeg fikk frysninger av den og kjente antydning til en tåre i øyekroken på slutten når jeg leste hva som skjedde i ettertid med alle som var med i filmen. Jeg elsker kongefamilien vår og synes det var så gøy “å se” Kong Harald som barn.

Anyways – Kongens nei får terningkast 12. For det må nesten to terninger til.

Genser fra Gina (forøvrig favoritten min som jeg har i fire farger), klokke HER(adlink)

Jeg har nettopp kommet hjem fra jobb – og bildene over er fra i går kveld. Jeg skal lage meg noe å spise, så skal jeg spille the sims – har fått hangup på det igjen.. The sims på pcen og Under Samme Tak på tven, assaaa perfekt.

6 kommentarer

Siste innlegg