helg før tida

Tenk hun som lurte helga, da. Så da tok jeg helg en dag før tida! Hadde egentlig arbeidslørdag på telenor men tok meg en feriedag for å være sikker på at jeg skal få sove lenge i morgen før jobb på grunder. Det skal bli godt! Har som sagt vært veldig plaget med hodepine i det siste, i tillegg til ekstremt vond rygg og nakke. Heldigvis har jeg fått time hos kiropraktor på onsdag, så da håper jeg bare han starter rett på og knar ryggen min flat 🙂 🙂 Så det er noe å se frem til! Har gått alt for lenge å hatt det vondt, og nå er det på nippen til at jeg kan begynne å grine på grunn av det.

Nå skal jeg bare slappe av en liten times tid før jeg skal på lønningspils med jobben! Det blir koselig, skal ha noe quiz-lignende som noen kolleger har ordnet i stand, så det gleder jeg meg til. Så blir det noen ingefærøl og en vanlig øl, for jeg har som nevnt forrige helg en thing going on hvor jeg skal lære meg å like øl. Det går egentlig greit til nå!

Bildene er faktisk fra tirsdag, da hadde jeg ikke tid til å blogge 🙁
Genser og bukse fra bikbok, cardigan fra cubus. And yep I know, skulle tatt på meg mørk BH under, hehe.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg