hater når folk skriver sånt

I dag var jeg ferdig på jobb kl 4, og jeg har nesten glemt hvor deilig det egentlig er å være ferdig tidlig. Dagen blir jo plutselig eviglang og har jeg lyst får jeg til og med tid til en powernap, som jeg egentlig har glemt litt av i dag. Men da sovner jeg forhåpentligvis tidligere i dag siden jeg er ganske trøtt allerede. Skal få tatt meg en halvtime sol også i dag er planen, har ikke vært brun på to år så føler det er litt på tide – pluss at jeg er dritt lei selvbruning. Så enten tar jeg det i dag eller i morgen etter jobb, spørs om jeg klarer å komme meg opp fra sofaen i dag *emoji som tenker* og *emoji som ser opp i taket* (hater egentlig når folk skriver sånt, men når jeg gjør det går det greit for jeg mener det bare halvveis)

Jeg har laget en aldri så liten samling av favoritter til dere! Og litt til meg selv, så jeg klarer å huske på alt jeg vil ha, hehe. Jeg har nemlig klart å fylle opp “favoritter” på nellyprofilen min, så da vet jeg at jeg har dem liggende her. Skal også lage dere en vinterguide med tanke på sko og jakker – det gleder jeg meg til å starte på! Kanskje jeg finner meg selv en ny vinterjakke også, hmm.. Spørs bare det, jeg som elsker jakker.

Hele salget kan dere se HER.

/annonselinker

♥ Mine favorittkjoler fra salget

 

♥ Mine favorittsko fra salget

 

♥ Mine tilbehørsfavoritter fra salget

 

♥ Mine favorittjakker fra salget

 

♥ Mine treningsfavoritter fra salget

 

♥ Basic favoritter, ikke fra salget

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg