dyrevennlig parkas

Jeg har sett meg litt rundt på nelly for å hente inspo til årets vinterjakke. Jeg er over gjennomsnittet glad i jakker og sko, så jeg har for eksempel flere jakker enn jeg har gensre som jeg bruker. Og det er jo forsåvidt nødvendig da – trenger jo jakker til alle årstidene! Som her oppe kun er sommer og vinter. Vår/høst skipper vi jo med glans hvert år, så trenger eegentlig ikke høstjakker, annet enn til sommeren – når det er høsttendenser.

Her har jeg i alle fall laget en aldri så liten vinterjakke-guide med tanke på parkas. Blir å komme med et eget innlegg til kortere jakker 🙂 

Alle jakkene her er pelsfri, så all “pels” dere ser på jakkene er falsk. Har også sjekket opp merkene, og ingen av merkene fører ekte pels i andre produkter, noe som er viktig for meg. Jeg har for flere år siden “reklamert” for SVEA jakker i lignende innlegg og jeg er oppriktig lei meg for at jeg var mindre informert før – men sånn er det vel med alt. Jeg blir aldri å anbefale SVEA uansett om pelsen på kragen er falsk. Rett og slett fordi de selger jakker med ekte pels, og uansett om akkurat den du kjøper er med falsk pels så støtter du selve merket. Synd, for det er jo veldig fine jakker. Så jeg håper en dag at de tar avstand fra pels, de òg 🙂

HER kan du se hvilke merker som er pelsfri.
HER kan du se hvordan merker som fører ull uten mulesing.

For å komme til jakkene er det bare å klikke på dem!

/adlinks

Hele øverste rad er jakker fra NLY Trend, den grå er faktisk på tilbud med 50% rabatt nå!

 

 

Disse jakkene på rad to i grønn med forskjellig farge på fuskepelsen – I LOVE!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg