uken som gikk #47

UKENS OPPTUR
Nærmeste jeg kommer er kanskje black friday salget på fredag, selv om jeg ikke kjøpte mer enn to bukser fra bikbok. Stolt over å klare å holde meg i skinnet, altså!!

UKENS NEDTUR
Å gå tom for strimlet svinekjøtt, haha. Selv om jeg så å si kun har spist wok de siste ukene er jeg enda ikke lei, og skal faktisk handle inn til wok i kveld også!

UKENS LÅT
Little Mix – You Gotta Not

UKENS THROWBACK
Haha, la oss ta en throwback tilbake til mine fantastiske ferdigheter innen redigering! Og dette synes jeg faktisk var fint, husker jeg. Hvis det skulle være noen tvil er bildet fra 2009.

UKENS FILM
The Big Wedding. Haha, der har man ordnetlig familiedrama-film! Elsket den. Ligger på viaplay 🙂

UKENS HØYDEPUNKT
Å se håndballkampene til lillesøster og lillebror! Lillesøster kom hele veien til finale og endte opp på en god andreplass på søndag. Lillebror spilte utrolig bra til tross for at det ikke ble finale på dem. Stolt storesøster ♥

UKENS TV-SERIE
Et år med Gilmore Girls! Shit, jeg husker jeg brukte å se på gilmore girls da det gikk på TV når jeg var yngre. Nå er det altså tilbake i en miniserie som inneholder 4 episoder, en for hver årstid – hvor hver episode tilsvarer en film. Var i alle fall gøy å se, man kan se serien på netflix.

UKENS CRAVING
Kinamat. Tror egentlig jeg craver det sånn ca en gang i uken. Og hvor ofte spiser jeg det? Kanskje en gang i halvåret 🙁

UKENS BILDE
Kun selfies på a mor denne uka så denne kategorien hoppes glatt over denna uka.

UKENS INNKJØP
To bukser fra bikbok, så ingenting spesielt å vise frem egentlig.

2 kommentarer
    1. Jeg fikk en så varm og fin nostalgi av et år med gilmores, husker jeg pleide å se reprisene da jeg kom hjem fra skolen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg