justin bieber til ringetone

Åja, ikke mindre enn 15 dager siden sist jeg blogget.. Blir nesten litt skremt av meg selv fordi jeg helt ærlig trodde det bare var et par dager siden sist. Veeeeeell tiden går altså så fort. I alle fall når dagene er fylt med jobb og nå har jeg i tillegg blitt syk, noe jeg absolutt ikke har tid til med tanke på at vi har julebord med jobb på fredag. Det blir gøy! Har aldri hatt gleden av å være med på julebord, selv om jeg har jobbet siden jeg var 15 år, så det gleder jeg meg til. God mat, drikke og flotte folk. Kan ikke bli bedre enn det.

Nå har jeg så å si nettopp kommet hjem. Skal tenne alle telys jeg har og sette på en film, mens jeg ligger på sofaen å synes synd på meg selv. Ikke nok med at jeg er heftig forkjøla, men jeg har også mensensmerter. Så vet dere status på det, haha. Må forresten bare dele verdens kuleste ting, jeg har fått meg justin bieber ringetone!!! Faen det er kult. Kostet meg bare 12kr og var verdt hver en krone.

Bildene er fra fredag når jeg var hos tante og onkel å laget pizza til alle mann! De skulle egentlig komme til meg, men bestemor har nettopp byttet ut hofta så hun er ikke så alt for mobil, derfor dro jeg heller innover dit.

5 kommentarer

Siste innlegg