BLACK WEEK – opptil 70% på jakker!

Adlinks

Jeg er – og har forsåvidt alltid vært – en sucker for jakker. Jakker og sko er noe jeg alltid tar meg selv i å sjekke ut på salg. Hvorfor skal jeg ha bruk for flere jakker, er noe jeg spør meg selv om fra tid til annen. Men så tar jeg meg selv i å tenke, hvorfor skal jeg IKKE ha bruk for flere jakker? Man trenger jo en i hver farge, til hver årstid. Så da ender det opp med at jeg har, tja, 30 jakker som jeg har nå. Mange finjakker, noen praktiske. Og veldig få tykke, haha.

Anyways! Jeg vil bare tipse dere om nelly’s black-week tilbud i dag. For i dag får du masse jakker med opptil 70% rabatt! Hele 11 sider proppfulle med alle typer jakker. Tror dere jeg er overlykkelig? Oh yes. Her skal det sjåppast, kan døkk tru. Om dere vil se hele utvalget kan dere gå inn HER, ellers ser dere et lite utvalg av mine favoritter under her. Dessverre ser jeg at prisene som er under her ikke stemmer, da rabatten ikke har kommet med. Men om dere klikker dere inn på jakkene vil de rabatterte prisene komme opp.

Happy shopping ♥ Tilbudet gjelder til kl 22:00 i kveld!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg