julegavetips del 2

Del to av julegavetips, som kommer liiitt sent! Mener i alle fall jeg, selv om jeg enda har en del igjen av julegavene jeg også. HER kan du se innlegget jeg postet med tips for gutter, her kommer tips for jenter. Søstre, venninner eller kanskje kjæreste 🙂 Nelly har så utrolig mye fint, så det var vanskelig å skulle velge ut bare noen få favoritter. Men here it goes!

HER kan du se hele salget nelly har nå, om ingenting i innlegget falt i smak. Sykt mye fint på salg nå! Til en forskjell, som regel er det lite på salg hos nelly som faller i smak hos meg.. Men nå kan du altså finne både juleantrekk og sko på salg til en billig penge! For ikke å snakke om vinterjakke om du enda ikke har funnet det.

For å komme til tingene er det bare å klikke på bildene. Håper dette var til nytte for noen! Kanskje du finner en julegave til deg selv også? Viktig med julegave “til meg fra meg” under treet!

Adlinks

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg