uken som gikk #48

Jeg elsker å begynne sent – som jeg gjorde i dag, men jeg er ikke like glad i at det er kveld og nesten sengetid når jeg er hjemme igjen, haha. I tillegg begynner jeg kl 08 i morgen, noe som betyr enda tidligere kveld enn jeg egentlig har lyst. Men da får jeg heller tid til å gjøre noe i morgen! Leiligheten skulle vært ryddet, for her ser det (nesten) ut som en slagmark. Var værre for noen uker siden, så skal vel egentlig ikke overdrive. Men jeg har enda manko på oppbevaringsplass, så snart må jeg se å få kjøpt meg noe hylle/skuffeopplegg.

Så var det tid for en liten gjennomgang av uken som gikk! Har plusset på noen kategorier for å gjøre den litt mer gøy, så håper det faller i smak ♥ Og gi gjerne beskjed om du har tips til nye kategorier, så skal jeg vurdere det.

/ adlinks


UKENS RANDOM
Hvert år fyller jeg ut ønskeliste på expert hvor man kan vinne ting til opptil 100.000kr! Så det gjorde jeg altså forrige uke og krysser fingrene for at jeg vinner i år, selv om jeg aldri har gjort det før.. Oddsene er jo helt usannsynlig lave, liksom. Man kan jo alltids håpe! Selv om jeg føler det er liten sjanse for å vinne så vinner jeg i alle fall ikke om jeg ikke melder meg på. Om du ønsker å fylle ut ønskeliste kan du gjøre det HER.

UKENS OPPTUR
Å ha time hos kiropraktoren, altså jeg blir som et nytt menneske hver gang jeg har vært der.

UKENS NEDTUR
Å få beskjeden om at vi skal legge ned Gründer fra 31.12. Det var utrolig trist og ikke minst kjipt å tenke at det ikke er noe vi kan gjøre for å forhindre det. Det måtte rett og slett bare gå sin gang etter lang tid med lite omsetning.

UKENS LÅT
Alan Walker – Alone. Den gutten der!! Kommer med hit etter hit som jeg spiller til det ikke er noe igjen av dem, haha.

UKENS THROWBACK
Rolig throwback av meg og April fra en rolig tid (2011), altså da vi gikk på VGS. Kan innrømme at utallige timer ble tilbrakt på denne måten, og med god samvittighet egentlig 🙂 Selv om jeg egentlig burde skjemmes tenker jeg at det ble da menneske av meg også, til tross for noen timer med avslapping mellom slagene.

UKENS FILM
The Big Wedding! Her snakker vi familiedrama og ikke minst kompliserte familieforhold, haha. Perfekt underholdning for min del! Om du trenger en komedie å le litt til, så er dette filmen.

UKENS HØYDEPUNKT
Hva skal man velge egentlig? Det var helt klart dødsgøy å se en kompis bli norgesmester i poker (!!) og ikke minst gøy å se han spille på tv. 

Men et annet høydepunkt er selvfølgelig at desember er i gang og jeg kan gå igang med JUL I BLÅFJELL <3 Har jo, som kanskje noen faste lesere husker, en tradisjon hvor jeg ser dette hvert år. Egentlig sier tradisjonen at jeg ser hele serien på lille julaften – men i år gjør jeg et unntak slik at jeg kan få med meg månetoppen også <3 <3

UKENS TV-SERIE
SKAM! Altså fy faen den siste episoden. Jeg sier ikke mer, for de som ikke har sett den allerede.

UKENS CRAVING
Kinamat. Men undertegnede hadde en sliten søndag, så alt annet enn å slappe av utgikk. Så da ble det riskaker med brunost til søndagsmiddag, har dere hørt noe mer deprimerende på en søndag??? Tørr og porøs riskake toppet med brunost liksom.

UKENS ANBEFALING
Appen som heter Storytel! Anbefaler alle som liker bøker, eller historier/fortellinger/eventyr generelt, å teste ut den appen. Var bare tilfeldig at jeg kom over appen på appstore da jeg ville høre på noe mens jeg tok sol. Og i tillegg er det 14 dager gratis prøveperiode! Så ingen grunn til å ikke teste det ut. Savner riktignok Harry Potter der, men de hadde fifty shades of grey så da har jeg noe å starte på! Var så mye å velge mellom at jeg måtte bare bestemme meg for noe, haha.

Om du ønsker å prøve det ut kan du gå inn HER å melde deg inn, du må først opprette profil gjennom linken før du kan ta i bruk appen.

UKENS DO NOT DO IT
Haha jeg var usikker på hva jeg skulle kalle denne kategorien.. Så mye mulig navnet blir endret til neste uke. Det er altså en ny kategori inspirert av denne ukens “advarsel”. Basically blir det en kategori hvor jeg enten fraråder å gjøre ting, eller kjøpe ting. Selvfølgelig etter egen erfaring..

I dag vil jeg rett og slett informere om at DISSE skoene er hinsides små i størrelse. Ikke i selve skoen, men i tøyet. Jeg bruker M i stretchbuksene fra bikbok og gina – og jeg fikk de ikke halvveis over leggen engang. Skuff! Så om du har litt ekstra fett på leggene, kjøp heller noen som har mer stretch, for disse hadde virkelig lite 🙁 Er man tynne i leggene skal det nok gå fint, vil jeg tro!

UKENS ØNSKELISTE
Den sorte kjolen tror jeg faktisk jeg blir å bestille meg til å bruke enten i julen eller til nyttår! Jeg har før vært utrolig fan av paljetter, men i år har jeg en litt annen mening.. Selv om jeg fremdeles mener det er litt mer nyttår med glitter og stas! Men så er det jo litt glitter på denne kjolen også, bare ikke sånn helt forferdelig mye og overdrevet. Genserne har jeg lenge sett på og vet mange har bestilt og vært veldig fornøyd med, så spørs bare om ikke de blir klikket hjem med en gang jeg får lønn! Og den siste kjolen synes jeg bare er dødsfin.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg