første tegn på jul

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å boikotte jul litt i år med å ikke dekorere hjemme. Men så hentet jeg bestemor etter jobb i dag for en liten handlerunde, og vel.. Julestjerner er jo så fine! Så det ble to små og en stor. Også fant jeg de fineste glass-juletreene i sølv + to telysglass. Så da ble det en aldri så liten julehandel og leiligheten min er liiitt mer juleaktig. Tenkte å kjøpe meg et rødt pledd og noen røde puter – men that’s about it. Er liksom ikke så overgira på å pynte til jul her, selv om jeg alltid synes det er koselig å komme til andre som har gjort det. Litt kjedelig, kanskje.

Nå har jeg lagt meg på sofaen og akkurat dempet lyset litt for mye, skal å trene om et par timer og kjenner egentlig at jeg har mest lyst til å sove fordi det er så mørkt og koselig her. Tror heldigvis jeg skal klare meg så lenge jeg ikke blir for komfortabel i sofaen.. Også skal jeg faktisk gjøre klar noen innlegg, så da har jeg jo egentlig tidsfordriv!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg