kanskje 2017 blir året mitt

Julen i år – i likhet med julen i fjor – har egentlig plassert i stillhet på bloggen. Det gjør meg ingenting, annet enn at jeg er litt lei meg for å ikke ha tatt mer bilder i julen med familien. Mamma og kjæresten kom til Harstad for å feire jul med tante, onkel, bestemor og meg, så jeg var sammen med dem fra lille julaften til andre juledag inne hos tante og onkel. Fullt hus! Så var jeg innom gudmor og gudfar hvor pappa og søskene mine var på julaften for å også få sett dem. Gudmor inviterte meg til å feire julaften med de et år – så det håper jeg å snart få til ♥ Skulle ønske det var jul to ganger i året, jeg.

Jeg er glad i jul, men takket være meg og min vimshet (om det er noe som heter det, haha) kunne jeg ikke senke skuldrene før lille julaften på kvelden.. Pakkene var jeg ferdig med allerede to uker før julaften – men tror dere jeg hadde fått kjørt ut alt før lille julaften? Nei.. Så da ble det en aldri så liten kjørerunde. Men jeg går i alle fall i riktig retning med å bli ferdig tidlig før jul! Kanskje 2017 blir året mitt.

Nå ble det mye tekst her – så da får vi sprite opp med litt bilder! Disse er fra en eller annen dag i julen med fine venner og vin ♥

– Genseren min finner du HER.-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg