beste ebaykjøpet

Mitt desidert beste kjøp gjort på ebay må være disse som jeg nettopp fikk i posten! Tror jeg betalte rundt 20kr per stykk, så for de som måtte være i tvil – joda, de er falske. Men for meg som alltid ødelegger klokker er det ingen sjangs at jeg blir å bruke flere tusen på en ekte. Like greit å nøye meg med kopier, enn å ødelegge en til flere tusen. Og jeg vet ikke, men SÅ stor forskjell kan jeg ærlig talt ikke se? Annet enn reimen som har en mer “slitt” look på den ekte. Mulig det bare er meg, men så har jeg jo aldri vært interessert i (eller eid, forsåvidt) “merkevare” heller da, hehe.

Har tidligere kjøpt klokker på nelly til rundt 200kr som jeg også har klart å ødelegge reimen på.. Så jeg tenker disse får holde en stund. Og holder de ikke så kostet de i alle fall bare 20kr og jeg kan kjøpe ny, hehe!

8 kommentarer

Siste innlegg