uken som gikk #4

/adlinks

Etter et langt opphold uten slike innlegg er det på tide nå! Den siste uken uten blogging kan jeg unnskylde med at windows har tullet det skikkelig til med pcen min. Så der er skjermen helt sort etter oppstart og står egentlig bare å surrer. Så den må leveres inn på reperasjon. Uken før der var rett og slett bare et latskapsopphold. Lover å bli flinkere ♥ Og nå har Lotte lovet meg å bli min nye fotograf, så om hun holder ord blir det forhåpentligvis bedre bilder fremover også. Sånne venner liker vi ♥

UKENS OPPTUR
Å motta de nye klærne mine (som du finner nederst i innlegget) og at de jeg prøvde passet! Det er alltid en glede, haha.

UKENS NEDTUR
Å måtte bestille ny time hos hudlegen for å starte på hestekuren iso igjen, mot uren hud. Har sånn smått begynt å få det tilbake igjen, så da er jeg heller litt tidlig ute så det slipper å bli skikkelig ille før jeg tar tak. Gikk jo fra 01.01.16 til midten av mai i fjor, og har vært fin siden da. Typisk at det skulle komme tilbake igjen, da.

UKENS LÅT
Alessia Cara – How far I’ll go

UKENS THROWBACK
Blir tilbake til.. 2009, om jeg ikke tar feil? Meg og Henrik. ♥ En gammel venn av meg som ble meldt savnet i forrige uke. Så det har blitt mye mimring, tanker, tårer og utallige runder hvor jeg har lest gjennom siste samtale vi hadde i oktober, de siste dagene her. Tenker også utrolig mye på familien hans og håper på at han blir funnet snart. Fine Henrik.

UKENS FILM
Altså.. Har ikke sett en eneste film, tror jeg? For dårlig.

UKENS TV-SERIE
GREYS ♥ Hehe vet ikke hvor mange uker det har vært ukens tv-serie.. Men la gå, det er jo en av favorittene mine.

UKENS CRAVING
Speltlompe. Jeg er kommet skikkelig på speltlompekjøret igjen og spiser det så å si hele tiden. Speltlompe med salami, speltlompe med kalkunskinke/ost, speltlompe med alt.

UKENS BILDE
Blir med en smule selvskryt. Jeg har endelig fått ut fingern og blitt flinkere til å trene – glede i hjertet! Det var ikke et nytt år som skulle til, men at jeg bare rett og slett kastet meg ut i det sammen med Lotte. Så nå er vi å trener alt fra 2-4 ganger i uken sammen, noe som er utrolig deilig. Har i tillegg begynt å ta sol 2-3 ganger i uken og faktisk klart å bli brun.

UKENS SHOPPING + RABATT
Avslutter med litt gøy, da! Synes i alle fall jeg, haha.. Jeg har blitt mye flinkere i det siste å ikke kjøpe så mye unødvendig, så hvert plagg blir nøye vurdert før de klikkes hjem. Er veldig fornøyd med forrige ukes fangst, da.

Litt kort om plaggene; den grønne genseren brukte jeg på lørdag og den var så utrolig behagelig. Den sorte, lange bruker jeg i dag – og den er enda mer comfy! Litt trangere i armene enn den grønne, men av samme type med tanke på lengde. Genseren i midten gleder jeg meg til å bruke, har enda ikke prøvd den men den var utrolig deilig i stoffet. Sparer den til en spesiell anledning, hehe! Genser nr 2 har jeg i sort og brukte mye i jula. Den var så fin at jeg bare måtte ha den i beige også, hehe.. Den grå kjolen kjentes veldig deilig ut i stoffet, men har enda ikke prøvd den. Bestilte den hovedsaklig for å ha en litt casual kjole å bruke i feks bursdager eller til hverdags. Og den innfrir!

RABATTKODE!
Klikk deg inn HER og benytt koden CELEBRATE for å få 20% på hele bestillingen din ♥

Kjole HER / Genser HER / Genser HER / Lang, grønn genser HER / Lang, sort genser HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg