uken som gikk #5

Et par dager senere enn jeg planla å poste, men ok! Tenkte det var greit å få det postet før denne uken var over i det minste, hehe. Så denne gjelder altså forrige uke, om det var noen tvil.

UKENS OPPTUR
Å dra på harrytur til Sverige med jentene! Selv om formen var helt elendig og jeg spydde tre ganger, hehe.. Men det var koselig!

UKENS NEDTUR
Søndagen var en eneste stor nedtur 🙁 Men kan jo kun takke meg selv som ikke tok det så rolig som jeg burde gjort på lørdag :-)))

UKENS HØYDEPUNKT
Å få besøk av mamma, kjæresten og småsøskene mine. Og ikke minst gøy å se på lillesøster som spilte håndballkamp!

UKENS LÅT
Ed Sheeran – Shape of you.

Den er så fin! Og remixen Mikkel (han ene i Broiler) har laget, som er under her, er utrolig fin.

UKENS THROWBACK
Rolig throwback til februar 2012 hvor jeg brukte garnier sin selvbruning som gjorde meg mer orange enn brun. Men jeg var utrolig søt da, altså?? Når jeg ser tilbake på bilder som disse hvor jeg sitter på skolen får jeg et liiite snev av savn til skolen. Men det er veldig lite, altså. 

UKENS FILM
Once again har jeg ikke sett en eneste film. Jeg ser tydeligvis kun på tv-serier.

UKENS TV-SERIE
Saving Hope, den kan sees på TV2 Sumo 🙂 Jeg som liker Greys Anatomy synes i alle fall den falt i smak – selv om det ikke blir helt det samme og det skal mye til for å slå Greys.

UKENS CRAVING
Speltlompetoast med kalkunskinke, ost, ketchup og pesto, herreguud så godt.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg