hjemme igjen

Da var langhelgen min over og det var tilbake på jobb i dag. Det har vært utrolig deilig med langhelg og ikke minst deilig å være i Oslo hos jentene mine! Jeg kom på at jeg hadde glemt å skrive om det her, men fra torsdag til søndag har jeg altså vært i Oslo. Linn Ida og April har kjøpt deg leilighet sammen litt utenfor Oslo, så der har jeg vært hele helgen. Torsdag dro vi ut, fredag ble rolig med noen glass vin hos dem og taco og lørdag hadde de innflyttingsfest. Det blir nok ikke lenge til jeg tar neste tur heller nå når jeg (i følge meg selv, haha) har blitt så lokalkjent.

Da jeg dro ned hadde jeg planlagt å ta masse bilder jeg kunne poste, men.. Dette er altså alt som ble tatt.

Denne er bare perfekt. Elsker virkelig denne genseren.

Genser fra vila HER.

Jeg har funnet ut at dette er den diggeste genseren jeg noen gang har eid. Perfekt til enhver anledning, både fest, chill og hverdags. Så denne må det kjøpes flere av, i de andre fargene!

Lang genser fra NLY Trend HER.

5 kommentarer
    1. Emilie: om du ikke kommer inn med linken er de fri for den 🙁 vet den forsvant utrolig fort når jeg kjøpte den og de fikk den inn igjen.. husker ikke hva den heter, dessverre! men er bare å prøve igjen om noen dager, kanskje de har fått den inn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg