uken som gikk #6

/adlinks

Så sykt deprimerende egentlig, men jeg skulle egentlig poste dette innlegget for noen dager siden – helt til jeg kom til “throwback” delen og jeg ble sittende å se gjennom sommerinnlegg på bloggen i en time og det ble for sent. Jepp, jeg er av typen som gjerne leser gjennom mine egne, gamle innlegg. Så ja, egentlig litt deprimerende å se hvor godt jeg hadde det sommeren 2015 med sol og hele pakka. Så skulle jeg poste det dagen etter, men da ble det også for sent før jeg kom meg på pcen. Så kommer litt sent denne uken også – noe som begynner å bli vanlig nå, haha..

UKENS HØYDEPUNKT
Egentlig tenkte jeg å skrive “å dra til Oslo” her, men det er en ting som overkjører det – nemlig å få vite at en av mine beste venninner ENDELIG fikk bebbis på fredag!! Her-re-guuuud han var så nydelig ♥ ♥ Var på besøk på tirsdag og holdt på å kose meg ihjel med lille Isak som bare er noen dager gammel. Skal ikke legge skjul på at jeg blir pittelitt babysyk av sånt, haha.

UKENS OPPTUR
Daaa må det bli at jeg dro til Oslo, haha. Det var kosikos.

UKENS NEDTUR
Å ikke være hjemme når Isabelle fikk babyen. Men heldigvis tok det ikke mange dagene før jeg var det og fikk hilst på både henne og baby Isak ♥

UKENS LÅT
SB records – YOU. (må høres på høyest mulig volum og i partyhumør) Nå vil jeg til Oslo igjen 🙁

UKENS BILDE
(nesten) Alle jentene samlet på torsdag, klare for å dra en tur på byen!

UKENS THROWBACK
Dette bildet ble tatt samme dag som headerbildet mitt, og det er faktisk i juli 2015 (!!!!). Jeg trodde helt ærlig ikke at bildet var så gammelt. Eller jo, egentlig så gjorde jeg jo det.. I alle fall! Jeg har akutt sommersyke og trenger at det blir sommer i nord. Fine byen min ♥ (I alle fall en liten del av den, da)

Litt flere bilder fra sommeren i 2015…

Og for ikke å snakke om sommeren i 2014, den trenger jeg i alle fall:

UKENS ØNSKELISTE
I det siste har jeg vært utrolig flink å spare, så nå har jeg klart å spare meg opp en del. Derfor føler jeg nesten det er på sin plass med noe nytt! Så noe av dette må klikkes hjem snart. Og jeg vet at bildet er fucka, plassen jeg bruker for å lage dem har tydeligvis litt problemer 🙁 Men bare å klikke på plaggene for å komme til dem!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg