nytt favorittplagg

Nå er jeg snart på tur hjem. Tenkte det var greit å kjøre nå mens det enda er lyst, men nå har jeg ventet så lenge at det blir nok mørkt om ikke så lenge uansett. Nå gleder jeg meg bare til å komme på veien og høre på lydbok – Harry Potter har endelig kommet ut på storytel!! Jeg er så lykkelig, det var den første lydboken jeg søkte etter når jeg fikk storytel men da hadde de den ikke. Har aldri lest bøkene, så det var utrolig gøy å høre lydboken. Har funnet ut at det er mye som er kuttet ut i filmen, naturlig nok, så det gjorde det veldig spennende. Er snart ferdig med førsteboken allerede på en helg, her går det unna altså.

Har også funnet et nytt favorittplagg – stilongsen til mamma! Så den tar jeg med meg hjem. Den passet egentlig greit til hettegenseren min, siden den er en oversized modell. Om du har tenkt å kjøpe den og vipper mellom to størrelser, ta den minste. Det gjorde ikke jeg, så når jeg bestiller meg den i sort blir jeg å ta den minste i og med at den ble litt vel for stor.

Hettegenser finner du HER.


/adlink

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg