vil jo helst gå all in

Irritasjonsmoment nr 1 den siste uken har vært at jeg har vært nødt til å bytte passord på sumoen min to ganger. Noen har tydeligvis tilgang til den og mister den ikke uansett faen om jeg bytter passord. Drittopplegg. Heldigvis er kundeservicen deres på saken så det blir ordnet opp i, for nå er jeg lei av at noen i Drammen (???) bruker min sumo. Også i Drammen, hva faen?

Ellers har det vært en grei uke etter at jeg _endelig_ fikk vært hos kiropraktor på tirsdag. Jeg føler meg som et nytt menneske og har fått en øvelse jeg må gjøre morgen og kveld, så satser jeg på at ryggen blir tilnærmet normal. Det er altså noe herk å være plaget med rygg og nakke/skuldre. Jeg var så full av muskelknuter at jeg enda har vondt fra behandlingen, haha! Men det er en deilig smerte, da. For da vet jeg at det hjelper.

Nå skal jeg prøve å finne motivasjonen til å trene. Jeg tok litt hardt i på trening på lørdag – noe jeg fikk merke på ryggen – så fremover må jeg ta det litt roligere. Men jeg er jo ikke sånn da. Jeg vil jo helst gå all in og gi full gass, noe som ikke lønner seg hele tiden.. Så er jeg sliten etter jobb og vil egentlig bare ta en powernap. Men det er vel bare å finne frem motivasjonen og komme seg i treningsklærne 🙂 ER JO SNART HELG ♥

3 kommentarer
    1. Jeg sliter med å finne treningsmotivasjon :/
      Får se om jeg kanskje kan klare å komme meg en liten tur på trening på søndag i hvert fall skal jeg tilbake til trening til uka 🙂
      God bedring med ryggen <3 Jeg har selv slitt med ryggen i 3 uker etter å ha gjort en øvelse på trening galt, men endelig blitt bra igjen nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg