i alle fall 100 voksenpoeng

Hvor mange voksenpoeng får man om man sier at man har kjøpt seg splitter ny vaskemaskin – og faktisk ble GLAD når man kjøpte den? I alle fall 100, tenker jeg. Om ikke 200. Det gjorde jeg nemlig i går og gleder meg som et lite barn på julaften til å få den i neste uke. Jeg har bodd for meg selv siden november 2015, men alltid vasket klærne mine hos pappa (og hos mamma faktisk.. Tok med meg all klesvask, som ikke var så rent lite, hele to ganger helt til Lofoten haha). Kjøpte meg egentlig en vaskemaskin da jeg flyttet, men den var ødelagt og jeg har aldri kommet meg lengre. Så nå skal jeg ENDELIG få muligheten til å vaske klær akkurat når jeg ønsker det ♥ ♥ ♥

Jeg er nesten nettopp kommet inn døra etter å ha vært på et lengre besøk hos tante og onkel med pappa. Og med meg hjem fikk jeg blant annet en TV!! Jeg er så glad, endelig en stor nok TV for å ha i stua. Den jeg bruker nå stjal jeg fra soverommet til søsknene mine (men de brukte den forsåvidt aldri uansett) og kan nå levere den tilbake.

Nå har jeg nettopp fått i meg middag som ble pai med bacon og brokkoli, og skal nå ligge i sengen til jeg sovner. Jeg sov bare 4 timer i natt fordi jeg har en forferdelig hoste og slet med å sovne (sovnet ikke før kl 04(!!!)), så nå håper jeg på noen ekstra timer søvn. Selv om jeg overraskende nok har følt meg latterlig energisk idag, litt over the top faktisk.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg