torsdag 11.05.17

Denne lykkelige sjelen har endelig fått det hun har ventet på i godt over to uker. Nemlig min splitter nye VASKEMASKIN! Som jeg også tidligere skrev ble jeg glad av å kjøpe den, så voksenpoeng til meg. På to dager har jeg vasket hele 5 maskiner med klær – jepp, har samlet seg opp litt mens jeg ventet på å få den 🙂 Haha dette bildet er så lol at jeg bare må poste det. Her er meg. Sammen med min nye vaskemaskin 🙂 Just chillin’ and posing like fotballfrue would do. Bare at hun muligens ville gjort det mer elegant, og i hennes tilfelle ville vaskemaskinen vært #spons. Og hun ville ikke brukt mellomgangen (som dere ser bak meg) som bod, i motsetning til meg.

Så da vet dere det, i alle fall. Jeg har turnusfri fra jobb i dag og i morgen, så i dag har jeg sovet helt til klokken 11. Senere skal jeg ut til tante og onkel for å passe hund, hus og søskenbarn for helgen! Jeg har jobb på lørdag da, så blir ikke riktig så langhelg som jeg skulle ønske. Men jeg skal i alle fall nyte disse to dagene og slappe av, og kanskje faktisk starte denne torsdagen snart. Men jeg har startet på sesong 1 igjen av Modern Family og det frister mer enn å ta fatt på dagen, haha.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg