gleder meg til de kommer

Jeg skulle akkurat til å skrive god morgen – før jeg innså at det kanskje ikke er morgen lengre, hehe. Jeg har vært våken i 4-5 timer allerede, men ikke gjort stort annet enn å lufte hunden to ganger, spise frokost (vafler, hehe) og sett på modern family. Jeg skal snart sminke meg og dra en tur til byen for å vaske bilen, så skal jeg gå meg en laang tur med Frida! Det er SÅ SINNSYKT nydelig vær! Det er på dager som disse at jeg skulle ønske jeg hadde sykkel, men det har jeg ikke fått kjøpt meg enda. Men det kommer!

Bildet er gammelt, ingen vil se mitt sminkefrie ansikt akkurat nå ♥

Så ville jeg bare tipse dere om at nelly nå har rabatt på masse basic-favoritter! Jeg har selv klikket hjem noen av disse plaggene og gleder meg til de kommer. Har funnet ut at jeg egentlig har manko på gensre – så da var det bare å slå til nå. Klikk på plaggene for å komme til dem ♥ Prisene på bildene er før rabatt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg