konfirmasjons-bildedryss

Som nevnt tidligere feiret vi konfirmasjonen til søskenbarnet mitt i går. Jeg var utnevnt til fotograf og tok ikke mindre enn 380 bilder – som riktignok er blitt betraktelig uttynnet etter jeg kom hjem, da det ikke var alle som var brukbare. Jeg ble uansett veldig fornøyd med bildene, siden vi var heldige med været ble også lyset perfekt. Selv om det var litt vind til å begynne med var det i alle fall sol!

Konfirmanten ♥

Slitsomt med fotografering, si.

Fine Martine ♥ Håper dagen levde opp til alle dine forventninger og at du storkoste deg. Det gjorde i alle fall jeg! Stoooooor klem fra dadda ♥

Lite bildedryss fra dagen! Siden jeg ikke har spurt gjestene om tillatelse til å poste bilder av dem, blir det heller bilder av dekorasjonene, mat og konfirmanten. Og denne hunden da – herreguuud så fin! Nydelig liten sak.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg