få tilgang til VIP-salget!

GOD FREDAG ♥ Så utrolig deilig at det er helg, for i dag kommer mamma og mine småsøsken til byen. Lillesøster skal spille håndballturnering, så det blir nok noen turer i idrettshallen på meg. Første kamp har hun i kveld, og jeg gleder meg til å være med og heie på dem. I morgen skal jeg også på konsert med henne, det blir gøy. Også har vi jo vært velsignet med HELT SINNSYKT vær de siste dagene, over 20 grader hver dag. Det klager jeg ikke på!

Jeg stikker egentlig bare innom for å dele en VIP-kode til dere som jeg mottok i går. Salget åpner egentlig ikke før på onsdag, men nå kan du få tilgang før alle andre! Under har jeg valgt ut en håndfull av mine favoritter. Blir litt shopping på meg også for å fornye garderoben litt!

Klikk deg inn HER og bruk koden FIRST for å sikre deg dine favoritter ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg