funfact of the year

HELG!!!!!! Jeg en av de som har nedtelling til helg fra mandag til torsdag. Og forsåvidt fredag, da teller jeg timene. Og endelig er det HELG!! Herregud det er så deilig. Bare tanken på at jeg kan slå av alarmen og sove videre i morgen er så utrolig deilig. Haha ja der må jeg komme med funfact of the year: jeg har alltid på alarm på dager hvor jeg har fri og kan sove så lenge jeg vil, kun for å kunne slå den av og sove videre. Skuffende nok sover jeg som regel så tungt at jeg ikke merker at jeg slår den av, men føles deiligere uansett.

Nå skal jeg hoppe kjapt i dusjen, før jeg drar på fest på jobben. Det skal bli gøy!


 

OG! As promised – link til kjolen jeg hadde på meg i konfirmasjonen til lillebror – HER. Den er på salg nå i lys grå, den finner du HER ♥ Og ikke nok med det, jeg mottok en mail i dag med rabattkode som gir deg 20% EKSTRA rabatt på alle kjoler på salg!

Klikk deg inn HER, og bruk koden DRESSES20 for rabatten ♥

– inneholder annonselinker –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg