da var det gjort

Endelig har jeg fått opp bildene over sofaen! Det gjorde seg virkelig. Og denne gangen ble det litt mer “rolig” enn den forrige bildeveggen min. Ikke så mange bilder, og kun i sort/hvitt. Jeg liker det! Og de bildene av damene, JEG ELSKER DEM! Mine desidert favoritter i hele samlingen jeg har av bilder. Favorittene som skal bestilles neste gang har jeg plukket ut av kategorien handpicked – der er det virkelig mange fine skatter! Og ja – bildene er såklart fra desenio.no ♥

I likhet med forrige uke har jeg fått en rabattkode til dere som også vil fornye hjemmet litt! Bruk koden STINEMARI25 for 25% rabatt ♥ Den gjelder fra i dag 11.07 og til torsdag 13.07 – gjelder ikke på rammer eller handpicked. Happy shopping ♥

Og du! Legg gjerne igjen link til blogg/instagram i kommentarfeltet om du også har bildevegg fra desenio og har lagt ut bilde – jeg vil se!

6 kommentarer

Siste innlegg