“kommer de til å bli et problem?”

– Inneholder annonselinker –

23 x hurra for meg selv! Selv om dagen riktignok er over. Men så tenker jeg som så at dagen er ikke over før man legger seg 🙂 Derfor har jeg planer om å være våken lengst mulig i dag. Neida. Joda.

I går feiret jeg sammen med mine nærmeste venner – noe som var veldig koselig ♥ Selv om jeg var superstressa fordi jeg ble sittende hos frisøren dobbelt så lenge som jeg trodde (men resultatet ble så bra at jeg egentlig ikke er sur haha) og dermed fikk mildt sagt veldig dårlig tid til å forberede ting hjemme. Heldigvis har jeg snille venner som hjalp til med både oppvask og å lage frosting til muffinsen ♥

Under her ser dere meg og mine ballonger som jeg faktisk tok med meg til byen. Haha de var en anelse større enn hva jeg trodde de var da jeg bestilte dem.. Men det gikk helt fint! Tusen takk til dørvakta på karma som lot meg ta de med inn, til tross for at jeg hørte et snev av usikkerhet da han spurte “…. kommer de til å bli et problem?”. Og tusen takk til dørvakta på verftet som egentlig bare lo da han så dem. Jeg fikk også en del spørsmål om jeg ble 32. Altså nei, men takk for at du tror jeg er 10 år eldre 🙂

Jakke HER

Nå blir jeg snart hentet av en venninne, så skal holde det kort. (også gjorde jeg egentlig ikke det da) Poster litt flere bilder i morgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg