hvis du ikke har fått det med deg

– Inneholder annonselinker –

Å skulle poste et innlegg for første gang på over en måned er ganske vanskelig. Det har egentlig bare blitt vanskeligere for hver eneste dag, men likevel har jeg utsatt det haha. Jeg orker ikke starte med å oppsummere denne måneden som har gått. Det har egentlig ikke skjedd så alt for mye, annet enn at jeg har fått skattepengene mine og handlet for 800kr på plantasjen. Hvis du ikke har fått det med deg tidligere – jeg er stor fan av potteplanter og ENDELIG har jeg fått meg en stor “palme” som jeg kaller det. Skal få tatt bilder av stuen og poste, for jeg har også hatt tid til å ommøblere. I den anledning ble jeg ett hårstrikk rikere når jeg flyttet på sofaen 🙂


Uansett! Grunnen til at jeg kom på å skrive et innlegg nå er fordi jeg fikk mail i dag om et helt sykt bra tilbud! JEG ER SÅ GLAD! Haha nå skal det shoppast. Trenger å friske opp klesskapet mitt (sier jeg hver måned…). Fra i morgen kl 18:00 frem til fredag kl 02:00 får du 30% på alle NLY Brands! Klikk deg inn HER for å se hele utvalget ♥ Under her har jeg samlet sammen noen av mine favoritter – noe av dette klikkes hjem i morgen etter kl 18!

Bruk rabattkoden FASHIONNIGHT ved utsjekk for å få rabatten ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg