noe av det fineste med å bo her

DET-ER-HELG! Jeg gidder ikke engang å beskrive hvor deilig det var å komme inn døra hjemme nå og slenge seg på sofaen. Jeg har hatt nedtelling siden mandag (noe nytt jeg har startet med, egentlig veldig digg fordi da hyper man opp helga litt) og gledet meg til en helg hvor jeg ikke er syk. Jeg lå nemlig syk fra forrige onsdag og til denne onsdagen, så helgen fikk jeg ikke dratt stor nytte av. Men denne helgen skal nytes :-))

Noen av dere har kanskje merket til nå at jeg er ekstremt glad i nordnorge? Og EKSTREMT glad i nordlys og den vakre naturen vår? Så da ble jeg helt i ekstase når jeg så nordlyset for første gang nå i starten av september. Det er jo så fint! Jeg blir helt oppslukt når jeg først får øye på det, haha.

Uansett! I går da jeg kom hjem etter å ha trent møtte jeg dette. Aldri har jeg vært så snar med å dra frem kamera og stativ. Også føler jeg at jeg nesten begynner å få teken på å ta bilder av nordlyset?? Imponert over meg selv!

6 kommentarer

Siste innlegg