faktisk ikke tull engang

– Inneholder annonselinker –

Som alle andre ganger jeg har prøvd å lage et innlegg startet jeg på dette og ble så distrahert at jeg glemte det av i en time. Plutselig var det snapchat, så ble det litt Herman Flesvig på instagram og plutselig satt jeg å så på bobiler på finn.no. Sistnevnte er faktisk ikke tull engang, jeg har sykt lyst på min egen bobil. Haha litt uforventet kanskje? Vel, så her sitter vi da. Kanskje jeg klarer å skrive ferdig innlegget nå før noe annet distraherer meg igjen.

Jeg har ikke gjort så mye i det siste egentlig. Har hatt en måned uten alkohol (hører jeg liten applaus?) og valgte derfor å unne meg en tur ut nå i helgen. Største grunnen til at jeg har sluttet å dra ut er egentlig fordi jeg enda går på isotretinoin og da burde jeg strengt tatt ikke drikke, men en gang i blant går greit. Nå blir det lenge til neste gang. Kanskje jeg skal prøve å holde meg unna helt til jul. Det hadde vært saker.

Lang genser HER (på halv pris nå!)

Hårbøyle HER

Dagene går nå til det vanlige. Jobb, hjem for å spise middag, være med venner om jeg gidder og legge meg. Også tv-serier da, Aber Bergen har endelig kommet ut med sesong 2!!!!! Jeg er så happy atte du aaaner det ikke. Eneste kjipe er at det er så lenge siden jeg så sesong 1 at jeg må se den på nytt før jeg går løs på sesong 2. Har også begynt å se Farmen som jeg egentlig aldri har interessert meg for, OOOOOG så er det snart oppstart med Greys Anatomy på toppen av det hele!!! Høsten er faen meg ei bra tid for tv-serier!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg