nå har jeg lært

Det siste jeg tenkte før jeg dro hjemmefra i går var at jeg burde ta med meg kamerastativet, sånn i tilfelle jeg finner ut at jeg vil ta bilder underveis. Jeg glemte det såklart og kom på det 5 minutter etter jeg var kjørt, men konkluderte med at jeg ikke trengte å snu fordi jeg sikkert ikke ble å ta bilder. Vel…

Etter å ha kjørt 50 minutter får jeg øye på dette utrolig nydelige nordlyset. Da jeg så på bildene i ettertid på kameraet ble jeg imponert over at jeg hadde klart å ta disse, med tanke på at jeg stabiliserte kameraet kun for hånd. Men da jeg så dem på pcen så jeg jo at de var ikke så klare som jeg håpet 🙁 Men de ble jo litt fine da! Og nå har jeg lært at kamerastativet blir med meg hver gang jeg kjører til Lofoten.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg