begynner å bli fornøyd

Da var alt snart pakket ned og jeg har gjort meg klar for å kjøre hjemover. Ser ikke akkurat frem til å kjøre nå som det er kommet snø og det i tillegg er mørkt, men jeg kjenner ruten såpass godt etter alle disse årene at det skal nok gå fint. Men først skal jeg gjøre et stopp i Svolvær for å spise med Daniel som jobber på hurtigruten og er innom der en liten stund. Det blir koselig! Også skal det bli godt å komme hjem igjen, selv om jeg helst hadde sett at jeg kunne blitt her i enda en uke til.

Før jeg dro hit knipset jeg noen bilder av stuen min. Jeg begynner å bli ganske fornøyd med hvordan jeg har det, sett bort fra veggen hvor Harstad-bildet henger. Den aner jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre med. Kanskje henge opp noen hyller som jeg kan legge bøker på, det er i alle fall èn av planene jeg har. Også vil jeg ha litt mer planter, kanskje noen som henger fra taket.

♥ Bilder fra desenio.no

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg