inne på tanken om å flytte

Jeg lurte litt på når jeg skulle logge på her igjen, og fant ut at det passet godt nå av en eller annen grunn. Året er godt i gang og julen er TAKK GUD unnagjort, haha. Jeg elsker julen og det er superkoselig å tilbringe tid med familien, få vennene mine hjem og hele pakka. Men let’s be honest – det er jo så sinnsykt mye styr og stress. Synes i alle fall jeg.

Så nå var det godt å pakke ned julen (siste julepynten la jeg bort i går) og rett og slett starte hverdagen igjen. Selv om det ikke er stort til hverdag jeg har som arbeidsledig, haha. Speaking of that, jeg har søkt på ny jobb! Og nå krysser jeg fingrene for det er en jobb jeg virkelig kunne tenke meg og jeg vet jeg ville trivdes. Jeg var jo inne på tanken om å flytte, men det var mest grunnet jobb og at jeg ikke fant noen stillinger jeg kunne tenkt meg her. Så nå er det bare å vente å se! Får jeg ikke denne jobben blir jeg nok å vurdere flytting igjen.

Nå skal jeg løpe i dusjen før jeg lager meg noe til middag! Har vært å trent så middagen ble veeeldig utsatt i dag, kan man si. Avslutter innlegget med noen koselige bilder fra julen ♥ De av dere som følger meg på instagram har nok allerede sett dem, men tror ikke jeg har tatt et eneste bilde med kameraet i julen.. Så det får holde i denne omgang!


Marius, meg og Johann første juledag. Vi var en hel gjeng som var samlet, og mesteparten av oss har vært venner helt siden grunnskolen. Slike reunions er så koselig! Og selv om mange av oss enda bor her er det ikke så veldig ofte vi samles.

… Og ja, jeg vet jeg er lav haha.

Vi hadde et lite jentejulebord før jul – såå koselig og masse god mat! Skulle ønske man hadde slike samlinger i alle fall en gang i måneden.

8 kommentarer

Siste innlegg