klarer meg fint uten

GOD HELG! Selv om hver dag er helg for min del, er det likevel ekstra godt med ekte helg. Jeg skal bruke helgen rolig. Har funnet ut at jeg plutselig er blitt litt for voksen, og alkohol klarer jeg meg fint uten i helgene. Så i morgen skal jeg bare henge med en venninne og sikkert se noen episoder med Kardashians haha. Jeg har fått hang-up på det for tiden, så mye av dagene mine går til å se på dem. Produktive dager <3 Venter jo enda spent på søknaden jeg la inn, hadde vært så sinnsykt deilig å komme tilbake i jobb igjen så jeg krysser alt jeg har av fingrer og tær 🙂

I kveld får jeg besøk av Carina og Ida for å ha spillekveld! Det blir superkoselig, jeg elsker brettspill og er sjeleglad for å ha et par utvalgte venner som også liker det haha. Så nå må jeg bare rydde litt før de kommer, ulempen med å ha liten leilighet: tørkestativet må jeg ha midt i stuen og som regel henger jeg også klær på sofaen til tørk. Jeg har faktisk ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å få kjøpt egen leilighet og få litt mer plass rundt meg.

Og ja! Som dere kanskje ser på bilene har jeg blitt brunette igjen. Egentlig veldig deilig, selv om jeg annenhver dag får innfall og har lyst til å farge det lyst igjen. Det kommer riktignok ikke til å skje med det første.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg