det blir med tanken

God helg! Etter flere måneder med utsettelse har jeg endelig fått sett black mirror! Har hørt såå mye bra om serien, men utsatt å se den fordi jeg trodde jeg ikke kom til å like den, av en eller annen grunn. Nå har jeg sett den og håper det kommer minst 4 sesonger til, haha. Serien anbefales altså med andre ord. Det fine er at egentlig trenger du ikke se alle episodene heller for å henge med, da hver episode har eget plott. Men jeg er av typen som aldri kan hoppe rett inn i en sesong 3 og har dermed sett alle sesongene. Det var faktisk bare 2-3 episoder jeg ikke syntes var såå spennende, så jeg angrer ikke på at jeg så alle sesongene selv om jeg ble tipset om å starte på sesong 3.

Uansett! Shit, tiden har gått fort siden jeg blogget sist. Jeg kan faktisk ikke huske når jeg skrev det siste innlegget. Jeg kan jo selvfølgelig se at jeg har postet det, men det har blitt litt fjernt. Det er ikke så gøy å blogge når hverdagen min er så kjedelig om dagen – og selv om jeg hele tiden tenker at jeg skal bli flinkere, blir det med den tanken.

Nå skal jeg lage meg noe å spise før jeg skal vaske leiligheten og legge ut litt klær til salgs! Merker at skapene begynner å bli litt for fulle og da må noe gjøres. Jeg er på tise for de som måtte være interessert – heter sstinemari der ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg