freddan’ sin det

Før jeg kom til Oslo sa jeg til jentene at jeg ikke hadde lyst til å dra ut i helgen men bare slappe av, fordi jeg åpenbart har blitt gammel eller noe. Heldigvis var de enige i det! Så dette blir en skikkelig kosehelg, og i dag hadde vi en skikkelig koselig middag med et glass rødvin. I morgen skal vi ha spillekveld hos Charlotte og kjæresten, det gleder jeg meg til! Brettspill er seriøst det morsomste jeg vet om og sykt glad for å ha venner her som også liker det 😀

Nå skal vi kose oss med en film (jeg ville se tangerudbakken men tapte den kampen….) og godteri resten av kvelden. Deler bilder fra jentekvelden vi hadde på onsdag i morgen eeeller senere i kveld ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg