17 år og jævlig blond

Er det noe jeg skulle ønske jeg kunne oppleve igjen, så er det VGS. Sånn for real. Det er nok de tre morsomste årene av livet mitt, og ja jeg savner FAKTISK leksene også, uansett hvor sykt det er å si og om jeg måtte gjort lekser igjen hadde det sikkert vært dritt. Er hvertfall veldig glad for at jeg har en god del bilder fra den tiden, så kan jeg smile og mimre litt tilbake om jeg føler for det! Du har kanskje fått med deg at jeg liker å mimre? Jeg ser altså tilbake på gamle bilder og videoer flere ganger i uken haha.. Helt sykt at det er 5 år siden jeg gikk ut av VGS i år.

Og jeg blir så glad av å se på disse bildene! Faktisk veldig koselige bilder, nesten som en familiefotografering haha. Disse er tatt i 2011, shit som tiden flyr! 2. året på VGS, 17 år og jææævlig blond. Og søt 🙂 Sett bort fra de morsomme brynene, da. Vi tok bildene i fotostudioet på skolen og jeg husker det var sykt gøy å bli fotografert “profesjonelt” haha.

Martine, meg, Emilie og April.

4 kommentarer
    1. E: bruker Kevin Murphy fast, den heter young again om jeg ikke husker feil 🙂 Hehe, er nok ikke noe forskjell på håret mitt – er akkurat likt som før, sett bort fra fargen da 🙂 men det var lengre før, ergo tyngre og kanskje ikke like “fluffy” som nå når det er kortere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg