positivt overrasket

- Inneholder annonselinker -

På søndag var jeg i Sverige sammen med Charlotte, April og Linn Ida. Jeg og Charlotte hadde snakket om å dra i forkant, men turen ble litt spontan da det ble bestemt når Charlotte ringte å vekte oss kl 0730 på søndagsmorgenen haha. Det var superkoselig og sykt gøy for meg som ikke er vandt med å bli møtt av et kjøpesenter når jeg drar på harrytur. Her oppe er det liksom en ICA butikk og thats it, og plutselig blir jeg møtt av et huuuuge kjøpesenter med massevis av søndagsåpne butikker??? Drømmesituasjonen min liksom.

Vi dro i alle fall innom en treningsbutikk hvor jeg fant sukkerfri karamell sirup, dressing og sursøt saus, ting jeg aldri har tenkt på kunne finnes i sukkerfri variant. Jeg er såklart alltid sykt skeptisk til sukkerfrie ting, fordi som regel er det jo ikke på langt nær like godt som med sukker – men vi får gi det en sjanse!

Så i går kveld lagde jeg meg (prøvde i alle fall, haha) amerikanske pannekaker og toppet med den sukkerfrie sirupen. Og den var faktisk ikke så aller verst! Til å være sukkerfri, altså. Minnet meg veldig om den piano-yoghurten av en eller annen grunn., sikkert fordi det er noe karamell-greier i den også. Den var hvertfall veldig søt og dempet søtsuget jeg hadde hatt i flere timer. Så det må jeg si, virkelig positivt overrasket over den der. Nå gleder jeg meg til å prøve dressingen og den sursøte sausen!

Karamell sirup uten sukker – HER
Eller se hele utvalget her

 

Facetimet med Mona i over en time, samtidig som jeg prøvde å lage den her maten OG prøvde å få den fin nok til å ta bilder haha. Hun var til god hjelp da – kom med input slik at bildene ble finere. Nå skal jeg ringe henne hver gang jeg skal lage mat eller ta matbilder, siden det er litt mer i hennes gate. (hun har mat-insta hvor hun poster sunn mat, @sunneremat) For jeg er faktisk ganske elendig på mat. Eller, jeg har ikke helt tålmodigheten til å lage mat alene. Disse pannekakene er egentlig ganske brune, jeg var bare smart å la de bruneste nederst og den ENE som ble bra, øverst 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg