mange innlegg på lur

Alt som skulle til for å få bloggen ut av “tørkeperioden” var kanskje bare at Soph kom hjem og jeg fikk bilder å ha med i innlegget. Eller så er det fordi jeg føler jeg har mye å skrive om akkurat nå og tenker at jeg har mange innlegg på lur. Uansett grunn – heisann bloggen! Og HEI alle som har vært innom bloggen min de siste 2,5 månedene, til tross for zeeeeero aktivitet what so ever ♥ Er ganske koselig å se at statistikken holder seg gjevnt selv om jeg ikke har blogget. Forrige innlegg ble postet 12.03, det er helt sjukt. Kan ikke huske sist jeg hadde en SÅ lang pause. Derfor hadde jeg litt dårlig samvittighet nå, og følte jeg skyldte dere et innlegg. So here we go! Mye (eller egentlig ikke SÅ alt for mye, haha) har skjedd siden jeg blogget sist, så jeg får vel skrive litt senere tenker jeg.

Jeg kom nesten nettopp hjem fra barnedåp og skal snart ut å kjøre igjen – for å kjøre Soph til flyplassen. Det har vært godt å ha henne hjemme, uansett om det bare var for en helg. Heldigvis kommer hun tilbake i juni og det ser jeg frem til ♥ Jeg har ikke ferie i sommer, så jeg får ikke tatt meg en tur til Oslo. Da er det godt å vite at de fleste av jentene kommer hjem på ferie!

Nå skal jeg ta meg et stort glass pepsi max, ta oppvasken og vente på at Soph kommer så vi kan dra til flyplassen. 

3 kommentarer
    1. Høres kjempe koselig ut. Kjempe gøy å lese om innleggene du poster på bloggen din. Ta gjerne en titt innom min blogg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg