begynne å selge presets?

Den siste tiden har jeg fått skikkelig hang-up på lightroom på mobilen. Egentlig kun fordi jeg føler at jeg ENDELIG (etter typ ett år med strev, haha) forstår meg greit på det, og da er jo egentlig alt gøy. Men nå har jeg i alle fall begynt å leke meg litt og faktisk laget presets, noe jeg fant ut hvordan jeg gjør i forrige uke. DET var gøy! Kanskje jeg skal begynne å selge presets? Det tror jeg kanskje er å ta meg vann over hodet, haha.

Her er i alle fall noen eksempel på bilder jeg har redigert i lightroom! (Venstre er redigert, høyre uredigert) Jeg skjønner ikke hvorfor ikke alle gjør dette?? Bildene blir jo SÅ mye bedre, og enda føler jeg ikke at jeg har klart å perfeksjonere presetsene 100%. Men jeg blir bedre for hver gang og bildene blir uansett finere enn originalen.

Enn så lenge bruker jeg kun appen på tlf, fordi jeg er helt grønn når det kommer til programmet for PC. Har prøvd det et par ganger men blir bare sittende som et stort spørsmålstegn, også har jeg dårlig tålmodighet med slike ting så jeg gir opp ganske så fort. Prosessen med å lære meg det på telefon har vært lang nok, om jeg ikke skal bruke ett år på å lære meg PC programmet også. Men jeg må vel gå over til PC med tiden, ser for meg det er myyyye enklere å redigere bildene når de er større.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg