så sær er jeg faktisk

Bare noen kjappe “funfacts” for å fremstille meg selv som en veldig sær person, fant jeg ut haha.. Neida. Jeg har andre tvangstanker som kanskje gjør meg enda mer sær, men det kan vi kanskje ta en annen dag. Om noen år.

♥ Jeg har spilt The Sims siden tidenes morgen (med andre ord siden typ 2001) og spiller det enda. Det er bare en sånn ting man aldri klarer å legge av seg, i likhet med min kjærlighet for Harry Potter som enda still is going strong.

♥ Jeg låser ALLTID døren når jeg er hjemme. Det er bare en vane jeg har hatt så lenge jeg kan huske, og uansett føler jeg meg ekstra trygg når jeg for eksempel står i dusjen eller lager mat med ryggen mot døra haha. Selv om jeg alltid tenker at innbruddstyver har kommet inn vinduene uansett og får panikk, så jeg må låse døren til badet også. Supersært.

♥ Jeg er livredd edderkopper og begynner å grine om jeg må drepe en selv. Dønn serr. Jeg vet det ikke er mulig, men jeg har en frykt for at den skal hoppe opp og bite meg i nesa/på kinnet/i øyet/krype inn i øret. Nei, det er ikke kødd.

♥ Jeg MÅ alltid ha på tven når jeg er hjemme. Selv om jeg egentlig ikke følger med på hva som skjer. Samme hvis jeg vasker eller rydder, og det går som regel i modern family eller gossip girl.

♥ Når jeg dusjer ser jeg også på tv-serie :-)) Jeg putter telefonen i en sånn kjøkkenzip-pose og setter den inni dusjen haha. Startet med lydbok så har det bare ballet på seg og endt opp med tvserie. Snakk om å ikke klare stillhet i 10 minutter liksom. Er det stille for lenge (1 minutt) begynner jeg å synge.

♥ Jeg går sjelden med bukse når jeg er hjemme. Jeg hater å gå i bukse, sånn egentlig. Og har jeg på meg bukse når jeg er hjemme er det som regel min elskede mikke mus-nattbukse <3 Som dessverre er blitt så slitt nå at den snart må kastes </3

♥ Hjemme har jeg alltid nede persiennene på stua. Litt fordi jeg synes det er ubehagelig at alle skal kunne se inn, men mest fordi jeg er livredd for å bli skremt av at noen plutselig står i vinduet. Og ikke minst er det jo litt sært å gå uten bukser så alle kan se det.

♥ Hvis jeg skal se en tv-serie må jeg se den fra sesong 1 episode 1. Det hjelper ikke at folk sier “du trenger ikke se de første sesongene for å henge med, de er uansett dårlige” for jeg MÅ se alt, om jeg først skal se noe. Et eksempel er black mirror hvor ikke alle episodene er like bra, og man trenger jo ikke se fra episode 1 for å skjønne siden hver episode har hver sin handling.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg