det er goals i Nord Norge

// Annonselink, nelly

Fine, fine byen min! Tror bare jeg blir mer og mer hjemmekjær etterhvert som jeg blir eldre altså. I dag fikk vi en fin dag, etter elendig vær siden vi hadde sol på søndag og mandag. Eller, har ikke vært så elendig temperatur egentlig – bare regn og grått. Så da var det fint å få sol i dag! Selv om jeg synes det varte alt for kort.. Klokken 18 var det allerede overskyet. Men jeg burde kanskje ikke klage, heller sette pris på at vi i det hele tatt fikk en halv dag med sol. Tror faktisk jeg rakk å bli solbrent også? DET er goals i Nord Norge, det! Og ja vi har “bare” 14/15 grader, men det er jo varmt nok til å ligge ute i bikini, skjønner ikke hva folk tenker når de sier det er kaldt??

Nå venter noen dager (uker) med shitty vær før vi får sol igjen. Det er meldt sol bak en sky (haha noen andre som sier det forresten?? folk poengterer det alltid når jeg sier det) i noen dager, og da tviler jeg på at den skyen har lyst til å flytte på seg. Nååå skal jeg i alle fall bare slappe av noen timer før jeg legger meg tidlig. Har vært så trøtt idag at jeg faktisk sovnet av i en times tid på plenen da jeg solte meg, haha. Våknet av at solen var bak skyen og ble sjokkert over at det enda var varmt.

Lignende solbriller HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg