rimelig og fint

Jeg har sett litt på nett etter interiør til å ha på det ferdige soverommet mitt. Dessverre har jeg skråtak som tar veldig mye av rommet, men jeg skal nok få det bra uansett. Jeg skal prøve å innrede det mer romslig enn sist jeg bodde hjemme, da hadde jeg aaalt for mye dilldall og det ble egentlig litt trangt. Denne gangen skal jeg prøve å holde det enkelt.

Under her er noen av tingene jeg har sett på, som jeg vurderer å bestille! Jeg tenker å holde det meste av interiør i sort og trefarget både på soverommet og stuen (når den blir ferdigmalt en eller annen gang), men siden jeg ikke orker å kaste bort alt jeg har fra før av skal jeg heller prøve å kombinere alt. Så har jeg fått helt dilla på lagerhaus, de har så mye fint! Og ikke minst rimelig.


// adlinks

Lav pidestall, høy pidestall og pidestall


Veggkrukke og pidestall


Lammeskinn, speil og gulvteppe


Marmorfat og hylle

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg