plutselig blitt handy

Jeg har så sinnsykt mange planer nå som jeg skal flytte hjem igjen. Kanskje litt for mange, egentlig. Men jeg er optimistisk! Også er det litt gøy å plutselig være litt handy, selv om jeg mest sannsynlig må bestille meg et par kiropraktortimer mellom slagene haha. Er ikke så fint lite jeg har satt meg opp som mål å få gjennomført heller;

– Male soverommet mitt.
– Male gang opp til loftet/soverommet, samt skifte gulv. (gulvet gruer jeg meg noe sjukt til..)
– Male soverommet til pappa, lillesøster og lillebror.
– Male stuen.
– Male yttergang og gang opp til 2 etg.

Som dere kanskje skjønner har jeg litt å henge fingrene i fremover. Heldigvis vet jeg at jeg kommer til å få hjelp av pappa så jeg vet hva jeg skal gjøre, og gjør det rett. Jeg skal male både tak, vegger og vinduskarmer – og eneste rommene som jeg ikke skal male er badet og kjøkkenet. Men det blir så bra når det er ferdig!! Tror jeg sier meg fornøyd om jeg er ferdig før jul, haha. Neida, jeg skal bli ferdig til før høsten er over har jeg bestemt meg for. Soverommet mitt er førsteprio og der har jeg som nevnt tidligere allerede begynt sånn smått. Maling starter jeg med neste uke da jeg ikke har fått tid denne uken.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg