er jo lov å håpe

GOD HELG! Det skal bli så utrolig deilig med en dag fri nå, før det er tilbake på jobb igjen mandag kl 08. Og på mandag har jeg buuuuuuuursdaaaaag! Som den ungen jeg er gleder jeg meg noe sykt, også er det ekstra stas at mamma og småsøskene mine er i byen på bursdagen min. Feiring blir neste helg, og jeg har allerede bestilt inn alt av pynt som jeg gleder meg til å vise dere – det blir så syyyykt bra!

Og noe som også blir sykt bra er visst været i neste uke, det er meldt oppmot hele TRETTI grader! Men for det meste sol bak sky, noe som betyr at det er mulighet for overskyet vær. Håper riktignok det blir dårlig med skyer sånn at jeg kan dra nytte av det gode været og kanskje bli litt brun :-):-) Det blir jeg mest sannsynlig (definitivt) ikke, men er jo lov å håpe.

Bildene her har jeg forresten redigert med presetsene mine, PÅ PC! Haha jeg måtte altså gå over til PC etterhvert. Tok en stund før jeg skjønte at jeg faktisk måtte betale for å få det til å fungere, og enda lengre tid før jeg skjønte hvor jeg fant presetsene. Gjorde ikke saken bedre at jeg har prestert å kjøpe lightroom på FEIL KONTO…. Jeg har altså kjøpt på eposten jeg IKKE har presets på. Så nå må jeg google meg ihjel for å se hvordan jeg flytter dem over… Men jeg må jo innrømme at det var mye enklere å gjøre det på pc, enn på mobil. 

….. Og Frida er som alle andre småunger, må lures med godteri for å bli med på bilder 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg