uken som gikk #28

Vi har hatt godt vær i noen dager nå og det begynner jeg å kjenne, jeg blir så sinnsykt trett av sol og varme?? Sånn typ jeg kunne sovnet stående eller på matbutikken. Jeg holder på å slokne as we speak, så jeg kan faktisk ikke vente med å bli ferdig med dette innlegget og legge meg tidlig. Herreguuud så godt det skal bli. Eller, blir vel noen episoder quantico om jeg klarer å holde øynene åpne 🙂

UKENS HØYDEPUNKT
At mamma og småsøskene mine endelig kom til byen! Familietid er alltid koselig, og jeg skulle virkelig tatt meg en tur til Lofoten snart.. Noe jeg ikke får tid til før i august 🙁 Får håpe godværet holder seg, selv om det egentlig ikke er så viktig – jeg drar jo hovedsaklig for å møte familie og venner, så får godt vær bare være en bonus! 

UKENS NEDTUR
Det er noe galt med bilen min. Tror jeg. Jeg begynner å tro at jeg er bil-hypokonder i tillegg, om noe sånt eksisterer? Et par ganger jeg har parkert de siste dagene har viften fortsatt å gå, selv om bilen er stoppet. Men så er det noen ganger at den ikke gjør det. Jeg tenker jo selvfølgelig at motorhavari blir det neste med eeen gang, haha… Men jeg har fått beskjed om at det ikke er noe å bekymre seg for. MEN som den (bil)hypokonderen jeg er tenker jeg fremdeles det verste.

UKENS FILM
Hummingbird så jeg på søndag, og den likte jeg! Jason Statham er en så sinnsykt god skuespiller, uansett hvilken rolle han blir satt i.

UKENS TV-SERIE
Fremdeles Quantico, haha. Jeg ser det hver kveld og når jeg ellers har tid – den anbefales på det sterkeste!!! Som jeg også poengterte forrige uke. En skikkelig mindfuck-serie hvor man tror man skjønner, også skjønner man egentlig ingenting. Også hopper det frem og tilbake i tid hele tiden.

UKENS BILDE
Dette bilde tok jeg forrige onsdag da det var hele 12 grader og solnedgang. Nord Norge <3

UKENS TANKE
Et nytt punkt på listen. Og det blir ikke noe dypt her, som man kanskje skulle tro. Men jeg har fått et innfall nå og vil virkelig bli lys i håret igjen. Helst før jeg skal feire bursdag på lørdag, så da tror jeg nesten at jeg må bli lys igjen 🙂 Eller i alle fall gjøre noe med den forferdelige etterveksten jeg har. Den ER så lang nå at jeg kan faktisk ikke gå med håret rett, haha. Heldigvis vises den ikke når jeg har hestehale (som jeg har 99% av tiden) 😀

UKENS LÅT
Ariana Grande – no tears left to cry. Har hatt dilla på den i flere mnd nå, og det er blitt en fast synge-sang i bilen. I loooooove

UKENS CRAVING
Avocado på knekkebrød. Med skinke og ost, skinke, skinkeost og egentlig det meste. Yummi

UKENS SHOPPING
Det er sinnsykt lenge siden jeg unnet meg selv noe nytt. Mest fordi jeg har begynt å tenke praktisk (typ trenger jeg virkelig det her? Kommer jeg til å bruke det? Har jeg noe som matcher? Osv) men også fordi jeg faktisk har GLEMT å shoppe – har du hørt noe sykere? Haha. Men når jeg skal feire bursdagen min til helgen måtte jeg klikke hjem noen nye ting for å se om jeg kan bruke det, samtidig som jeg bestilte litt annet 🙂 Klikk på navnene for å komme til klærne.

OG DET BESTE! Om du bruker koden LASTCHANCE i kassen får du 20% EKSTRA avslag på salgsvarer! Alt under (unntatt den sorte toppen) er på salg akkurat nå – så da blir det enda billigere! For ikke å snakke om favoritt-vippeserumet mitt komorebi som også er på tilbud fra før av, men blir billigere nå. 

LONG SLEEVE WRAP TUNIC onlDISKA LEATHER BELT _ CROCHET TRIM TOP

EYLURE EXAGGERATE NO. 143onlVIVIAN L/S HOOD _ onlDISKA LEATHER BELT 

PCROYCE LS KNIT _ KOMOREBI VIPPESERUM _ CABLE FRILL JUMPER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg