unicorn everything

Adlink / Nelly, reklame / Festkompaniet

Ett år til neste bursdagsfeiring, så utrolig deprimerende å tenke på. Men heldigvis har jeg enda flere bilder å dele fra feiringen på lørdag, de får dere se i morgen! Jeg skulle jo egentlig blogge på lørdag med bildene jeg postet i går – men på grunn av bil-krisen ble jo alt flyttet.. Så derfor blir det 3 dager med bursdagsbilder på etterskudd. Det synes jeg egentlig bare er koselig, så satser på at dere også synes det 🙂

Denne uken jobber jeg sent, noe som vil si at jeg ikke er hjemme før 21 om kvelden. Det passer meg ganske greit, for da får jeg god tid til å se ferdig Quantico om natten. Jeg er med andre ord enda på den serien, og føler jeg aldri blir ferdig. Om du ikke har sett den enda burde du se den – den er så bra! Jeg ble hekta fra første episode, og det er sjelden.

Topp fra nelly

Hårbøyle fra festkompaniet
Ballonger fra festkompaniet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg