bare 357 dager til

adlink / nelly

Rart hvordan man lengter etter å jobbe sent når man jobber tidlig, også vil man jobbe tidlig når man jobber sent. Det er liksom aldri greit uansett hvordan vakt man har haha. Men det går bra, for jeg storkoser meg på jobb! Det er bare verst de dagene vi har fint vær og jeg står inne på jobb og tenker at shit, nå hadde det vært deilig om jeg var ferdig kl 16 liksom. I neste uke slipper jeg heldigvis å tenke sånn – for det er meldt fint vær fra fredagen nå OG jeg jobber tidlig neste uke! Det er bare å håpe at YR holder det de lover.

Så ville jeg dele de siste bildene jeg har fra bursdagen! Jeg feiret som sagt på Solheim brygge, som ligger ca 10 minutter kjøring ut av byen sørover. Det er helt fantastisk nydelig der nede, både utenfor og inni lokalet, noe alle poengterte. Været var så som så, ikke sol men heldigvis ikke regn heller. Og jeg hadde det såå morsomt! Gleder meg allerede til jeg har bursdag til neste år, haha. Tror du på meg om jeg sier jeg har nedtelling hvert år? Cuz I do – og nå er det bare 357 dager til neste bursdag 😀

Topp fra nelly
(direktelink)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg