blir jeg å angre på å si det

Det er 31 grader her nå as we speak. Eller – det var i alle fall det klokken 1530 da jeg dro fra jobb. Snapchat sier 25 grader men det er åpenbart at de ikke har følt det vi andre har følt i dag haha. Jeg slet faktisk med å puste når jeg satt meg inn i bilen og hjemme sliter jeg med å ha på meg noe som helst klær. Sitter akkurat nå i sengen splitter naken og vurderer en kald dusj for å roe litt ned. Venter på regn, lyn og torden <3

Men vi skal vel ikke klage, skal vi? Jo, nå synes jeg faktisk det er FOR varmt.. Jeg er typen som solte meg da vi hadde 16 grader og synes det var varmt liksom. 30 er litt vel i overkant og å stå inne på jobb i denne varmen er forferdelig. Egentlig forferdelig å oppholde seg ute også. Også sliter jeg med å sovne om nettene. Sliter egentlig med å holde meg våken på dagen også. Alt blir tydeligvis bare slitsomt, haha…. Jeg blir sikkert å angre på at jeg sier dette, for nå kommer det jo dårlig vær. Meeen det tror jeg ikke, for nå kan jeg endelig male ferdig soverommet mitt! Jeg har slitt med å gjøre det nå som det har vært så varmt, så kanskje litt regn er det som må til for at jeg skal bli ferdig.

Bildene er fra søndag da jeg hadde min første dukkert i havet i år. Ja, det har faktisk tatt såpass lang tid haha. Til tross for at jeg alltid har panikk for at det skal komme hai/fisk/brennmanet å være borti meg, så var det gøy. Helt til jeg glapp stigen da jeg skulle gå opp og flerret opp huden på fingeren.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg