when in Oslo

Faktisk hele 3 mnd siden sist jeg oppdaterte bloggen, så lenge tror jeg aldri jeg har gått uten å poste et eneste innlegg.. Men jeg har faktisk noen lagret i utkast, som bare aldri ble postet. Så det har faktisk ikke vært meningen – jeg bare mistet litt motivasjonen til å ta bilder og da ble det sånn. Motivasjonen til å skrive har egentlig alltid vært her, men hva er vel kjedeligere enn et innlegg uten bilder? Ingenting.

På fredag dro jeg til Oslo – egentlig for å dra å se Soph på SVD, men siden hun trakk seg forrige helg ble det ikke noe av. Jeg er så stolt over at hun faktisk gjorde det, og tenkte på helsen sin. Psykisk helse skal alltid komme før noe annet, jeg vet at SVD betydde mye for henne og at det ikke var en lett avgjørelse. Det står respekt av det ♥ For meg er hun uansett en vinner.

Jeg sov hos Charlotte og kjæresten, noe som var superkoselig. Lørdag var vi en tur innom noen butikker for å handle (badekuler fra lush, as always) før vi dro i bursdag til Marte, en venninne som også er fra Harstad men flyttet til Oslo for en del år siden. For Marte ble det en liten overraskelse for hun visste ikke engang at jeg var i Oslo før på lørdag, og veldig koselig å kunne dele dagen med henne ♥

Søndag var vi på et event med TV2 Sumo for å feire at de har fått over 400 000 kunder OG premieren for Generasjon Z som nå ligger på sumo! Jeg gleder meg til å se de episodene som er sluppet, for det rakk jeg ikke søndagskvelden siden jeg reiste hjem. I alle fall veldig koselig event – gøy å få være med på! Og ikke minst koselig å møte folk fra produksjonen av bloggerne som jeg ikke har sett på flere år. Soph fikk jeg ikke så alt for mye tid til i helgen, så jeg gleder meg veldig til neste gang vi møtes igjen ♥ Som mest sannsynlig ikke blir før til jul.. Men jeg har litt lyst til å prøve å få til en tur før jul, så jeg får sett det nye huset hennes!

Alle bilder er hentet fra bloggen til Soph ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg