er jeg virkelig så spesiell?

Det har blitt etterspurt sånn her type innlegg med “get to know me”-fakta, så da tenkte jeg det kunne være gøy å fortelle om mine tvangstanker (hvis de i det hele tatt kan kalles det) i første omgang. Som plutselig ikke ble så få når jeg begynte å skrive. Er jeg virkelig så spesiell? Haha obv.


♥ Jeg takler ikke å bli litt klissete på hendene. Problemet er ikke at jeg er fisefin eller redd for å bli skitten – men akkurat hendene har jeg store problemer med å bli klissete eller ekkel på. Ved den minste antydning til å være ekkel må jeg vaske fingrene, så blant annet matlaging er et eventyr.. Hvis jeg feks kutter opp kylling kan jeg vaske hendene 5-6 ganger selv om jeg veeet jeg blir nødt å vaske dem om 1 minutt igjen. I følge mamma har jeg vært sånn helt siden jeg var liten, så det henger vel med fra den tid. Jeg vasker med andre ord hendene ganske så ofte, og helt ærlig er det jævla slitsomt OG jeg er som regel alltid tørr på hendene som følge av det.

♥ Da jeg jobbet på Telenor klarte jeg ikke å sitte vendt mot inngangsdøra til avdelingen min. Jeg måtte alltid ha en plass hvor jeg kunne se mot døra. Aner ikke hvorfor, men jeg bare klarer ikke tanken på å måtte sitte med ryggen mot døra.

♥ Jeg er typen som står i køa på butikken og sorterer tyggispakkene hvis jeg synes dem ligger for rotete. Og har jeg startet klarer jeg ikke stoppe før det ligger sortert. Drømmekunden, kanskje?

♥ Når jeg smører ting på brødskiva (feks smør eller majones) må det være likt fordelt. Det verste jeg kan smøre på er leverpostei for da bruker jeg alltid så sykt lang tid. Jeg klarer ikke å se at det er skjevfordeling av pålegg og ble mobbet for det i lunsjen da jeg jobbet på Telenor haha 🙁

♥ Når jeg ser på tv/hører på musikk eller whatever, noe som har med lyd i alle fall, så må jeg alltid ha volumet på 5, 10, 15, 20 osv. Hvis noen spør om å ha volumet på feks 13 må jeg be dem om å sette det på uten at jeg er klar over det. Ellers må jeg justere det tilbake etterpå. Denne har blitt litt bedre med tiden, for nå kan jeg ha det på partall også!

♥ Når jeg trener må jeg alltid gi meg på et rundt tall. Hvis jeg skal være på mølla i 20 min og har gått 1,44km liksom – så må jeg fortsette å gå til jeg har nådd 1,5 eller 2. Jeg klarer ikke å stoppe hvis ikke tallet er rundt. Grei treningstaktikk egentlig!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg